Завершуєте виконання проекту та готуєтесь до заключного фінансового звіту за проектом Темпус IV? Тоді ці матеріали будуть корисні для вас.
В рамках Національного тижня програми Еразмус+ в Україні, Національний Еразмус+ офіс в Україні, Міністерство освіти і науки України, Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) у співпраці з Представництвом ЄС в Україні та організаційної підтримки Національного університету Києво-Могилянської академії, провели Cемінар-HelpDesk для українських команд-виконавців проектів Темпус IV 16 листопада 2016 р.
Під час семінару виконавці проектів отримали інформацію з перших вуст – від Джулії МОРО та Ани РАМОН, проектних менеджерів ЕАСЕА-Брюссель, щодо підготовки фінансової звітності для подання до ЕАСЕА документації з відповідними підтверджуючими та супровідними документами. Учасники мали можливість обмінятись досвідом, отримати відповіді на запитання щодо особливостей роботи з документами, проведення аудиту тощо. У заході взяли участь близько 50 учасників з вищих навчальних закладів партнерів з усієї України (Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Краматорськ, Кривий Ріг, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Переяслав-Хмельницький, Покровськ, Полтава, Суми, Тернопіль, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці): контактні особи від ВНЗ України, представники міжнародних відділів та інші залучені до виконання проектів, а також університету координатора проекту з Швеції.
Матеріали презентації Ани Рамон і Джулії Моро, ЕАСЕА корисні для всіх виконавців проектів Темпус, які готуються до звітування Фінансова документація для проектів Темпус IV (Джулія Моро)
Корисні матеріали для виконавців проектів, шаблони, переклад матеріалів, інформація щодо особливостей національного законодавства та інші матеріали розміщено за посиланням: http://erasmusplus.org.ua/tempus-iv/instruktsii.html
Нагадуємо, що всі українські партнери повинні зберігати у своєму закладі (бухгалтерії, або міжнародному відділі) оригінали та/чи завірені копії увсіх звітних документів (Staff Convension Forms, Time Sheets, Individual Travel Forms, трудова чи інша угода, копію трудової книжки, посадкові талони, квитанції, квитки, договори, рахунки, акти виконаних робіт, виписки з інвентарної книги (про взяття на баланс обладнання), виписки з банків про рух коштів, а також з приватних рахунків, якщо застосовувались). Керівник організації повинен забезпечити доступ до всіх документів (включаючи і всі розроблені матеріали) у разі проведення аудиту/ моніторингу проектів протягом ще 5-ти років з моменту офіційного закриття проекту ЕАСЕА.
Додатково звертаємо увагу проектних команд, які продовжили тривалість проектів. Необхідно терміново подати документи на пепереєстрацію проекту. Нагадуємо всі освітні проекти ЄС повинні бути зареєстровані в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України: http://erasmusplus.org.ua/erasmus/ka2-proekty-spivpratsi/rozvytok-potentsialu-ex-tempus/vikonavtsyam-proektiv/1366-derzhavna-reiestratsiia-proektiv-yevropeiskoho-soiuzu-v-ukraini-erazmus-zvilnennia-vid-splaty-podatku-na-dodanu-vartist-myta-i-oboviazkovoho-prodazhu-valiuty-toshcho-zi-zminamy.html
Якщо Ви ще не закупили обладнання терміново зв’яжіться з НЕО в Україні (+380442866668), вже багато проектів знайшли компанії, які надають необхідні сертифікати походження (Certificate of Origin). Якщо координатор проекту закупив обладнання в Європі і планує найближчим часом доставляти обладнання в Україні, то перегляньте презентацію і підготуйтесь відповідно:
Розмитнення обладнання – досвід проекту Темпус IV (дякуємо Галині Табунщик, Запорізький національний технічний університет за презентацію)
Всі розрахунки за бюджетом проекту (Staff Cost, Travel&Cost of Stay, Equipment, Printing&Publishing, Other costs) повинні бути завершені до кінцевого періоду тривалості проекту.
У разі проблем, затримок, викликів, запрошуємо звертатись за консультаціями.